Splošni pogoji poslovanja


1. Splošne določbe

Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti med kupcem in prodajalcem pri nakupu preko spletne trgovine GoBio.
- S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da je seznanjen s temi splošnimi pogoji in se z njimi strinja.
- Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila.

2. Podatki o podjetju

- Naziv podjetja: LOGIS TEAM d.o.o.
- Sedež: Šentiljska cesta 11a
- Matična številka: 9254617000
- Davčna številka: SI24617474

3. Naročanje in sklenitev pogodbe

- Naročilo je oddano, ko kupec zaključi postopek naročanja v spletni trgovini.
- Pogodba je sklenjena, ko prodajalec kupcu pošlje potrditev naročila na e-poštni naslov.
- Prodajalec si pridržuje pravico, da naročilo zavrne, če ugotovi, da ga ne more izpolniti.

4. Cene in plačilni pogoji

- Vse cene so v evrih in vključujejo DDV.
- Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
- Načini plačila: ob osebnem prevzemu z gotovino, plačilo po predračunu.
- Prodajalec izda račun na trajnem nosilcu podatkov z razčlenjenimi stroški.

5. Dostava

- Rok dostave je tri delovne dni od potrditve naročila.
- Stroški dostave so izpisani pred potrditvijo naročila in so odvisni od naročene količine izdelkov.

6. Pravica do odstopa od pogodbe

- Kupec ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe.
- Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko kupec pridobi fizično posest nad blagom.
- Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi.
- Kupec mora blago vrniti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva obvestila o odstopu.
- Prodajalec vrne vsa prejeta plačila najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu.
- Kupec mora blago vrniti v stanju, kot ga je prejel - v originalni embalaži in enaki količini.

7. Reklamacije in stvarne napake

- Kupec lahko uveljavlja reklamacijo v zakonsko določenem roku dveh let od prevzema blaga.
- Prodajalec bo kupcu odgovoril na reklamacijo v 8 dneh od prejema reklamacije.
- V primeru stvarne napake lahko kupec zahteva odpravo napake, znižanje kupnine ali vračilo plačanega zneska.

8. Varstvo osebnih podatkov

- Prodajalec se zavezuje, da bo osebne podatke kupca varoval v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.
- Osebni podatki se zbirajo, obdelujejo in uporabljajo izključno za namen izpolnitve naročila.
- Kupec ima pravico do vpogleda, popravka in izbrisa svojih osebnih podatkov.

9. Piškotki

- Spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje.
- Vrste piškotkov in namen njihove uporabe: [navedite vrste in namene]
- Kupec lahko kadarkoli spremeni nastavitve piškotkov v svojem brskalniku.

10. Reševanje sporov

- Prodajalec in kupec bosta morebitne spore reševala sporazumno.
- Za reševanje sporov je pristojno sodišče v Mariboru.
- Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega.

11. Končne določbe

- Za vprašanja, ki niso urejena s temi splošnimi pogoji, se uporabljajo določila Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.
- Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem 11.1.2025.